Werk waar en wanneer je maar wilt - in een veilige omgeving met al je apparatuur verbonden

Altijd Veilig in Bedrijf

Helpt gevestigde servicebedrijven in 39 dagen om de juiste hardware en software te gebruiken in een veilige bedrijfsomgeving, zonder tijd of geld te verspillen of gegevens kwijt te raken.

marcel martens beheerde it-services

Altijd Veilig in Bedrijf

Helpt gevestigde servicebedrijven in 39 dagen om de juiste hardware en software te gebruiken in een veilige bedrijfsomgeving, zonder tijd of geld te verspillen of gegevens kwijt te raken.

Komt dit je bekend voor?

klinkt dit zoals jij

Je weet dat je IT wel beter kan, maar je blijft het om verschillende redenen uitstellen:

  • Je wilt niet het risico lopen om tijdens het upgraden gegevens kwijt te raken.

  • Upgraden duurt lang en het kan zijn dat je bedrijf tijdens het proces moet worden stopgezet.

  • Je hebt al zwaar geïnvesteerd in on-site servers van je bedrijf.

  • Je hebt een slechte ervaring met een andere IT-provider en je hebt geen vertrouwen meer in IT.

  • Je maakt je zorgen dat je het vertrouwen van je klanten en je betrouwbaarheid kwijt raakt.

  • Je bent bang dat er een lang leerproces nodig is om je aan te passen aan nieuwe systemen.

Stel je eens voor dat je...

Tijd

Tijd zou hebben om je te concentreren op andere prioriteiten in je bedrijf, omdat je een volledig geautomatiseerd systeem hebt.

Veiligheid

Gerust kunt zijn dat je gegevens 100% veilig zijn.

Flexibiliteit

De verwachtingen van de klant kunt overtreffen omdat je altijd verbonden bent en gegevens bij de hand hebt, op elk apparaat, waar dan ook.

mit services altijd veilig in het bedrijfsleven

Altijd Veilig in Bedrijf is je sleutel tot succes!

Met het Altijd Veilig in Bedrijf pakket hoeven succesvolle servicebedrijven geen tijd meer aan IT-problemen te verspillen, zodat ze zich honderd procent kunnen concentreren op de groei van hun bedrijf:

  • Onderwijsinstellingen

  • Productiebedrijven

  • Vastgoedprofessionals

  • Coaching- en adviesbureaus

  • Landbouwbedrijven

  • B2C en B2B

Kijk wat er allemaal bij is inbegrepen...

marcel 1Artboard 1

Email Hosting

Zodat je op al je apparaten tegelijkertijd toegang hebt tot je e-mail, kalender en contactpersonen.

Microsoft Office Suite

Hiermee kun je op 5 apparaten Excel, Outlook etc. gebruiken.

marcel 2Artboard 1
marcel 3Artboard 1

GSuite - Google Drive

Overal en altijd toegang tot je bedrijfsgegevens, op alle apparaten, online of offline.

Online Backups

Volledig automatische dagelijkse off-site back-ups van e-mail en zakelijke gegevens, zodat je nooit meer bestanden kwijtraakt.

marcel 6Artboard 1
marcel 4Artboard 1

ESET Endpoint Protection

Om je systeem veilig te houden gebruiken we 400 beveiligingsinstellingen, zodat je bedrijf beschermd is tegen de nieuwste cybercrime- en ransomwaretechnieken van hackers.

Marcel Familie

Hoe zou je je voelen als je minder stress hebt en meer rust?

Gemoedsrust

Weten dat de toekomst en de gegevens van je bedrijf veilig zijn.

Meer tijd

Maak van je leven de droom die je had toen je het bedrijf begon.

Flexibiliteit

Mis nooit meer een belangrijke familieactiviteit. Blijf op de hoogte van je bedrijf terwijl je gezin op de eerste plaats blijft komen. Blijf op de hoogte terwijl uw gezin een prioriteit blijft.

...en hoe zal je gezin zich voelen om je weer terug te hebben?

Ga vandaag nog aan de slag met een van de opties

Altijd Veilig in Bedrijf - Brons

€ 39,90 per maand per gebruiker
  • Microsoft 365 Business Standaard (Office Desktopversies Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher en Access + Exchange Online 50GB mailbox)
  • Goolge G-Suite Business (Google Drive)
  • Backup Online Office 365 Mailbox (50 GB)
  • Backup Online client t.b.v. Backup Google Drive incl. 100GB
  • ESET Endpoint Security (Antivirus & Firewall incl. Ransomware protectie)
  • € 980 Eenmalige opstartkosten bedragen per bedrijf
  • € 280 Eenmalige kosten per gebruiker voor het migreren van data & e-mails
  •  
     

Altijd Veilig in Bedrijf - Zilver

€ 79,90 per maand per gebruiker
  • Microsoft 365 Business Standaard (Office Desktopversies Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher en Access + Exchange Online 50GB mailbox)
  • Google G Suite Business (Google Drive)
  • Backup Online Office 365 Mailbox (50 GB)
  • Backup Online client t.b.v. Backup Google Drive incl. 100GB
  • ESET Endpoint Security (Antivirus & Firewall incl. Ransomware protectie)
  • Onderhoud en Support
    (All-in)
  • € 980 Eenmalige opstartkosten bedragen per bedrijf
  • € 280 Eenmalige kosten per gebruiker voor het migreren van data & e-mails

Altijd Veilig in Bedrijf - Goud

€ 119,90 per maand per gebruiker
  • Microsoft 365 Business Standaard (Office Desktopversies Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher en Access + Exchange Online 50GB mailbox)
  • Goolge G-Suite Business (Google Drive)
  • Backup Online Office 365 Mailbox (50 GB)
  • Backup Online client t.b.v. Backup Google Drive incl. 100GB
  • ESET Endpoint Security (Antivirus & Firewall incl. Ransomware protectie)
  • Implementatie
    (All-in)
  • Migratie
    (All-in)
  • Onderhoud en Support
    (All-in)

Veelgestelde vragen

De verhuizing van je huidige IT-systeem naar ons systeem bestaat uit minimaal 140 stappen om te zorgen dat je gegevens altijd veilig zijn en dat je bedrijf tijdens het proces gewoon door kan gaan.

Dit eenmalige installatieproces kost 980 euro per bedrijf.

Daarbij komt een eenmalige vergoeding van 280 euro voor het migreren van e-mail en gegevens per gebruiker.

Het duurt minimaal 2 volle dagen om (op de achtergrond) je huidige systemen te inventariseren, het nieuwe volledig geïntegreerde systeem te bouwen en vervolgens je systemen erop aan te sluiten.

Het tweede deel bestaat uit het verplaatsen van je e-mails en gegevens naar het nieuwe systeem, het opschonen van je desktop/laptop (het verwijderen van oude software en het installeren van de huidige software).

We controleren ook of je alles hebt wat nodig is om je werk voort te zetten.

Dit is afhankelijk van de hardware en de software die je gebruikt. Als je de nieuwste editie van Windows 10 Pro of MacOS gebruikt, dan bent je er helemaal klaar voor en duurt de installatie en migratie ongeveer 30 dagen.

Als je apparatuur enigszins verouderd is, kan het nodig zijn om deze te upgraden, waardoor er 5-10 dagen bij komen. Er kunnen extra kosten aan verbonden zitten als je hardware te verouderd is.

Geen probleem, dit pakket kan gebruikt worden voor 1 - 250 gebruikers.

Geen enkel probleem, we hebben al heel wat klanten op afstand gemigreerd. Het draait allemaal om planning en communicatie. Je krijgt van ons de informatie die je binnen jouw organisatie kunt verspreiden.

Wij nemen het beheer van je Tenant bij Google over We zullen de licenties zo goed mogelijk bespreken en op elkaar afstemmen, zodat je niet te veel betaalt.

Wij nemen het beheer van je Tenant bij Google over We zullen de licenties zo goed mogelijk bespreken en op elkaar afstemmen, zodat je niet te veel betaalt.

Wat er ook misgaat, wij helpen je. De gegevens worden alleen gekopieerd en niet verplaatst, dus je kunt ze niet kwijtraken.

Alle vereisten worden in de inventarisatiefase behandeld, zodat het 100% zeker is dat we het proces elke keer weer succesvol kunnen afronden.

We besteden er samen een paar uur aan en helpen je bij het opstellen van een lijst met de rechten die elke persoon in je organisatie nodig heeft om toegang te krijgen tot de gegevens en mailboxen om zijn of haar werk te kunnen doen.

Wij verzorgen dit voor je, zodat alle systemen geïntegreerd zijn en je gebruikers kunnen inloggen met slechts één gebruikersnaam en wachtwoord.

Bij dit tarief is geen support inbegrepen. Wij zijn er voor je als je support nodig hebt. Bij dit tarief is geen support inbegrepen.

Bel ons zo snel mogelijk. We kunnen kijken of we het voor je kunnen repareren of dat we je op een andere manier een nieuw, kant en klaar (voorgeïnstalleerd) systeem kunnen aanbieden, zodat jij je op je klanten kunt blijven richten.

Ja, natuurlijk; omdat de back-upsoftware op je systeem draait, kun je de documenten gemakkelijk zelf herstellen. Als je niet weet hoe helpen we je graag met een supporttelefoontje.

Succesverhalen van klanten

"Ik werk veel met andere freelancers, ik reis veel en heb regelmatig afspraken. Dan heb ik niet altijd Wi-Fi bij de hand. Een hotspot is traag. Met de oplossing van Marcel kan ik ook offline werken. Alle data wordt meteen gesynchroniseerd als ik weer verbonden ben."

Patricia van der Voort

 

Download de volledige casestudy

Het "Altijd Veilig in Bedrijf" pakket stelt ons in staat om alles te doen wat we nodig hebben, inclusief near-real-time gegevensverwerking en langere termijn processen", legt Bart uit. "We kunnen ook de data groei aan zonder onze server te overbelasten of uit te hoeven breiden. Alles wordt dagelijks geback-upt waardoor we er zeker van zijn dat alles veilig is.

Bart Withagen

FlexFirst

Download de volledige casestudy

"MIT Services heeft mij de tools gegeven die ik nodig had om de snelst reagerende in mijn branche te worden.
De klantervaring schoot als een raket omhoog."

Ton Hanegraaf

 

Download de volledige casestudy

Hoeveel tijd ben je op dit moment kwijt aan IT-problemen?

Gemiddeld besparen bedrijven die klant zijn bij ons 8 tot 16 uur per maand, waardoor ze die tijd vrij kunnen besteden.

MIT Services bespaart tijd

Boek je IT- Health Scan van 30 minuten en neem de volgende stap om je IT te optimaliseren.

Het resultaat van de scan, het advies dat je krijgt op basis van je antwoorden op de IT- Health Scan en dat je in je bedrijf kunt toepassen, is helemaal gratis.